RSS
Open Cbox

ComeY nYer!!! (^_^)


Paper Child Art???.... apa tu??? Paper Child Art ialah dimana karektor anime atau manga yang di lukis diatas kertas dan kemudiannya di potong serta di ambil gambar dengan sudut perspektif tertentu seperti ianya hidup.

perghhhh!!!! Menarik bukan!!, dibawah ada beberapa Paper Child Art yg pastinya membuatkan korang termasuk afiffaiz terpengun melihat betapa comelnya karektor ini seolah-olah ianya hidup.
comey kan!!!! afiffaiz suker sgt2....
contoh mcm mane ia dihasilkan ada kt bawah ni afiffaiz selitkan : 
video
 sumber : naldzgraphics 
p/s :  afiffaiz  nak wat tp xreti...ada saper2 nak wat kan x??? please!




4 comments:

mvp_dina13 said...

TEPI SKET!!!

comel!

aFiF fAiZ said...

aku memang cumil, huhuu

CiK hamiZah said...

sokong2...=)
kwang3..
bile mau kuar ni faiz....

aFiF fAiZ said...

jom la kuar mija~huhuhuhu

Post a Comment