RSS
Open Cbox

GaTo tu aku yG pUNyEr!!!


apa itu gato??? gato tu nama kasut Nike la, kui3, bkn alligator k...

NIKE GATO

wow!!! dh dpt kasut futsal yg afiffaiz idamkan itu..kui3
cadang nk yang mcm safari Ronaldo pakai tu(pic bawah ni), tp xde plak, tension btol!
nike gato ni yg afiffaiz nak ni xde lg kt al-ikhsan, dem!!! 

so terpaksa la ambik yg grey pink orange tu, cun gak tuh! kah3
ni gato yg afiffaiz beli, comey kan??? 
 
sweet jer kaler nyer...hahaha, ala2 pink gitu..
afiffaiz beli kasut ni kt al-Ikhsan Bukit Bintang, xtaw nk cri kt man, so cari la gato tu kt situ..harga??? pergh!!! mcm mahal mcm tak, afiffaiz beli dgn harga RM219.00 kt al-ikhsan.. munasabah x harga kasut tu??? nak xnk, minat nyer pasal beli la gak walaupun seram2 jer nk kuar kan duit tu...dapat la free gift bag boot jenama al-ikhsan....


afiffaiz dh pakai kasut tuh, pergh!!! sedap jer pakai...tebal span n kain dalam nyer, ringan plak tuh!! best3, afiffaiz like3!!!

now, member2 tngok semua nk ikot afiffaiz pakai kasut kaler tuh, menarik katanya???
dem! yeke??? xlimited la mcm ni law ramai yg guna..hahaha


now, afiffaiz sedang berlagak menggayakan kasut itu..kui3, jgn marah...



6 comments:

~aMi~ H-S said...

afiffaiz tu cm agak g*y jer.. tuka nick la

aFiF fAiZ said...

hak3
dem!

emieysandra said...

nak satu..wrne pink okeyh ;P

aFiF fAiZ said...

Hahaha emi nk boleh jer
kui3

Olabisi said...

I am doing research for my university thesis, thanks for your great points, now I am acting on a sudden impulse.

buy cialis

rakuscat said...

I don’t bookmark sites but i will bookmark this! LOL!

online pharmacy

Post a Comment