RSS


Open Cbox

Ini kerJa Mr. aSyLah

Entri ini ditulis/dihasilkan atas permintaan/tag drpd muhasylah.blogspot.com , dgn itu, sy dgn gembira n tersenyum smpai nmpak braces terus membalas permintaan tag beliau.....
________________________________________________________________________________

1. Anda ada berapa hp??
tiga ketul

2. Jenama Hp anda??
nokia 1110
sony ericsson c902
samsung Corby WiFi

3. Function Hp anda??
msg,kol,mms,bluetooth,3g, camera 5.0mp + 2.0mp, touch screen LCD, housing warni warni, boleh diguna sbg pengetuk lesung batu n semue2 yg ptt ada bg isi keperluan dan kehendak la...

4. anda menggunakan talian ape??
 
nokia 1110 : Celcom Blue Cube 
sony ericsson c902 : Celcom S.O.X
samsung Corby WiFi : Maxis Youth Club

5. Jimatkah anda??
jimat gila babeng!!! lagi2 S.O.X n Youth Club

6. berapakah anda menghabiskan wang menbeli topup dlm mse sbln??
sikit jer... sebulan xsampai kot rm10, xramai pon nk msg or kol org

7. berapakah msg dlm inbox hp anda??
banyak giler, ada yg dah lama diperam pon ada.... semua tu diperam dari dari awal bulan hinga hujung bulan,,,,,,hujung bulan baru di delete...

8. siapakah yg paling bnyk muncul dlm inbox anda??
pelik,,tp msg die bnyk dalam inbox aku.. iaitu Qurratu H... ain pon kalah...

9. ketika menjawab soklan ne siapakah penghantar msg yang last berada dlm inbox anda??
-emak : cepat balik beli beras, nk masak ni
-jep : malam ni futsal kol 11mlm, dtg jgn x dtg, lawan budak taman cahaya

10. apakah perasaan bile bc msg tersbt??
excited!!!! mak aku msg ak, reti plak mak aku guna phone, adik aku kot yg tolong..=)

11. perasaan anda bile kwn anda menyebarkan no Hp anda??
ada ke org nk sebarkan no ak??? xde kot, aku ni bkn org penting, law ada pon aku redha jer, xsuka marah2....

12. anda gembira bile dpt msg dr seseowg??
gembira kaw2, mau nyer x, cuti ni boring btol, sampai msg dr celcom or maxis centre smpai pon aku senyum..hahaha

13. berapa laju anda menaip msg??
sy noob, lembab..... enjin 1.6 jer, xmcm lancer 2.0

14. berapa kerap anda ber3G??
function 3G ada, tp xpenah guna...ntah xperlu guna...apa2 hal jumpa jer...org rajin~

15. ringtone yg anda guna??
nokia 1110 : nokia tune jer
sony ericsson c902 : couple-Lagu cinta untukmu
samsung Corby WiFi : mizz nina ft noh hujan - kurnia

16. bunyi untuk message alert??
nokia 1110 : nokia tune jgk
sony ericsson c902 : couple-whoa sayang
samsung Corby WiFi : malique ft najwa - senyum

17. berapa gig memory card anda?? 
nokia 1110 : tiada
sony ericsson c902 : 1GB
samsung Corby WiFi : 2GB

18. name owg yg anda ingin tag??
xmo pilih2 dlm blog aku sebab dah ramai yg dah kne pilih....
so aku tag : perdana menteri m'sia
                  timbalan perdana menteri malaysia
                  ketua menteri jabatan kerja raya (JKR)
                  pengerusi syarikat bekalan air selangor (SYABAS)
                  Pengarah dan timbalan pengarah IPG kampus Ilmu khas 

p/s : jgn minta no. phone plak....

0 comments:

Post a Comment