RSS
Open Cbox

duGaaN bARu di TaHun bARu *_*



huh!!!

kisah baru ditahun baru ni bagi aku amat perit sikit....
mau xnyer, masuk jer maktab dapat subjek baru & lecturer baru...
yg wat perit nyer dapat plak lec yg tegas!!! 
pergh!!! siap letak peraturan law lewat nk masuk kelas dia...
lagi 1 kne beli buku Teks/Rujukan harga RM100++ sebijik...
nak dapat kt mane duit nk beli buku tu???
terpaksa la merayu dgn org dikampung mintak hulurkan bantuan kewangan sementara tunggu elaun masuk yg di uar2 kan akan masuk bulan march t...

tension, hari 1st dh kne bebel pasal rambut panjang...
dgn duit poket yg sikit trpakse gak la g kedai gunting rambut...
law ada bnyk duit xper gak boleh g salon, ni x!!!
terpaksa g gunting kt kedai gunting rambut kt Taman Tenaga tu~
dah la potong x cun, mcm budak darjah 1 rambut aku pendek dipotong nyer...
dah la mahal, RM8 plak tuh... kt kampung aku RM5 je,kui3
potong mcm nk xnak jer...
tp xper lah trpakse law x kene bebel lagi...

yg wat aku lg tertekan bila kne digandingkan dgn org yg kurg aku suka...
kne wat power point kerja kumpulan dgn dia...
arghhh!!! nak x nak kne gak sbb t kne bentang benda tuh...
kne ckp English plak tu masa bentang,
dah la x terer nk ckp english...adoi2~

 tapi...

syok!!! dapat jumpa member maklum r lama sgt cuti..
ni dpt jumpa xpayah nk mesej2 dah..
jumpa n bersembang terus..
lepak kedai makan sama2
terutamanya, miss QM
rindu kot nk mkn lamb chop dgn dia n d'Geng kt kmpung Bharu...

ini lg syok!!!!
sejuk hati, dapat tngok si A yg aku syg.. *wink2
huhuhu, lama sgt cuti xdpt nk usha2 si A ni..
ni dah start sem baru ley r kan usha2, manje2
hahaha...gatal afiffaiz ni...


p/s : moga sem kali ni aku dpt lalui dgn tenang.. xmo r tertekan, xmo emo, xmo nakal2, kui3~ 

2 comments:

CiK hamiZah said...

faiz gatai!!
hehehehe..
t kite mkn okeh?

aFiF fAiZ said...

hahaha
ne r gatai..
kui3
jom3

Post a Comment