RSS
Open Cbox

aDuHai Corby kU saYang...


ini lah Corby WiFi saya (Samsung S3650 Corby) :-
 
Grrrrrrr~
geram n sedih rasanya bila barang yg aku syg ni cedera....
23/11/2010 aku g la ke pekan Sg.Besar, tujuannya nak la g bank kuar kn sikit duit kt ATM, maklumlah xde duit nk beli top up, kredit pon dah rm0.00, dalam dompet pn ada brape sen jer.... jd ak g la bank nk kuarkan duit.....kuar jer dari kete aku pon bawak la Corby aku ni masuk bank sekali...

selesai jer aku kuarkan duit dr mesin ATM, aku keluar jer bank ada la seorang hamba tuhan meminta sedekah, aku pn cadang nak derma la, lg pun dalam suar jeans aku ada sikit duit kecik... masa nk kuarkan duit tu, aku tertarik sekali dengan Corby aku nih, apalagi!!!! terjatuh la Corby yg aku syg sgt nih.... sedih giler aku tngok Corby aku nih jatuh bagaikan sehelai kertas yg ditiup angin petang yg damai...

kesan dri terjatuh tuh, Corby aku calar-calar sikit.... tp xper la, xnampak sgt, lagipun xde apa-apa kerosakan yang teruk...KECUALI, apa yg buat aku sedih sgt2 bila timbul satu garisan kurang menarik pada skrin Corby aku tuh.... Pixel pecah kot... keaadaan Corby aku ada aku sertakan dibawah:

setiap kali aku nk balas msg or jawab panggilan mesti terlihat garisan di skrin Corby aku dgn sayu.... nape la kau jatuh Corby...nasib la nk wat cmne lg kan... nk g hantar kt Samsung malas la plak walaupun masih lg under warranty.... xper la, ada rezeki teringin plak angkat iPhone 4G ke, Blackberry Torch ke or apa2 PDA la...
[kesian mija Corby dia hilang...]
p/s: Pyja nk beli Corby saya???kui3~

10 comments:

CiK hamiZah said...

faiz2..
okla tu dr corby mija..
DA HILANG!: (
tiap klai tgk corby org,,mija sedih tau...
n corby faiz jd cm g705 mija..
kt tgh2 skin tu ha pecah..
tp x pelah,,
g705 mija,,
da kire lame..
hukhuk

aFiF fAiZ said...

hahaha
ala cian nyer mija, meh ambik faiz nyer corby
huhuhuhu....
xpe mija t elaun masuk bli yg baru

CiK hamiZah said...

hehehe
t msk elaun,,mija nk simpan wet
nk wt bli kete,,,
huhuhu
tp faeznye corby tu,,pnjg gak line die ek?

aFiF fAiZ said...

hahaha
nk blli kete??
nk tumpang...huhuhu
panjang, ada 3 line...adidas

CiK hamiZah said...

huhuhu
giler adidas
smpi nset pun nk didas gak =P
boley2..
mai2
t mija bwk p jalan2 k...

aFiF fAiZ said...

hahahaha
jadi la... xkan AX plak...
pergh! ramai ke boleh naik????

CiK hamiZah said...

hahaha
kete lembu..
buleh naek 3 org je..
hahaah
ke faiz nk kete sorong?
sorang je leh naik..
sorang g bwk
=)
if mija sempat bli kete time blaja,,mija bwk faiz g jalan2,,,
tp lau da keje bru dpt kete,,x lehla...

aFiF fAiZ said...

hahaha...
boleh, faiz naik mija sorong...
kui3..
wah!!! dapt g jalan2, asyik faiz je kan bwk kete, nnt mija plak yg bawak faiz..huhuhu
best3~

CiK hamiZah said...

hahaha
yelo..
hukhuk
tggu lame lg...

aFiF fAiZ said...

ala, lama lagi ke???
sempat ke merasa agaknyer ni

Post a Comment